28.12.20
In de aanpak van COVID-19 kreeg en krijgt Nederland wel eens betweterij als verwijt. We dachten het allemaal net iets deskundiger aan te pakken dan de ons omringende landen. Wat die andere sloebers deden deed er niet toe: onze lockdown was tenminste ‘intelligent’. Ik ...