22.12.23
Op 19 december 2023 stuurde demissionair minister Paul het 'Actieprogramma digitale school' naar de Tweede Kamer. Dit actieprogramma past binnen de ambitie uit het laatste Regeerakkoord om het aantal onnodige thuiszitters terug te brengen. Het programma wil ervoor zorgen dat de kansen die digitalisering biedt ten volle worden benut voor leerlingen die door hun gezondheidssituatie niet of niet volledig naar school kunnen.